hack pour que la lib sdl soit bien installée.
authorpin <pin@fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342>
Tue, 25 May 2010 10:44:48 +0000 (10:44 +0000)
committerpin <pin@fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342>
Tue, 25 May 2010 10:44:48 +0000 (10:44 +0000)
git-svn-id: https://svn.cri.ensmp.fr/svn/minwii/trunk@188 fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342

setup_win_exe.py

index c903cd9..0f29257 100755 (executable)
@@ -18,6 +18,15 @@ try:
 except ImportError, message:
     raise SystemExit,  "Unable to load module. %s" % message
 
+
+origIsSystemDLL = py2exe.build_exe.isSystemDLL
+def isSystemDLL(pathname):
+    if os.path.basename(pathname).lower() in ["sdl_ttf.dll"]:
+        return 0
+    return origIsSystemDLL(pathname)
+py2exe.build_exe.isSystemDLL = isSystemDLL
+
+
 class pygame2exe(py2exe.build_exe.py2exe): #This hack make sure that pygame default font is copied: no need to modify code for specifying default font
     def copy_extensions(self, extensions):
         #Get pygame default font
@@ -110,6 +119,10 @@ class BuildExe:
         if os.path.isdir(self.dist_dir): #Erase previous destination dir
             shutil.rmtree(self.dist_dir)
         
+        if os.path.isdir('build'): #Clean up build dir
+            shutil.rmtree('build')
+        
+        
         #Use the default pygame icon, if none given
         if self.icon_file == None:
             path = os.path.split(pygame.__file__)[0]
@@ -123,6 +136,7 @@ class BuildExe:
             else:
                 extra_datas.append(('.', [data]))
         
+
         setup(
             cmdclass = {'py2exe': pygame2exe},
             version = self.project_version,