bidouille pour qu'il n'y ait pas de collisions de numéros d'événements.
[minwii.git] / src / pywiiuse / pygame_wiimote.py
index 5540430..26d9f9d 100755 (executable)
@@ -22,6 +22,7 @@ import time
 
 # events to use. Is there a way to get ones known to be unused?
 base = pygame.USEREVENT
 
 # events to use. Is there a way to get ones known to be unused?
 base = pygame.USEREVENT
+print 'pygame_wiimote base :', pygame.USEREVENT
 WIIMOTE_BUTTON_PRESS = base + 1
 WIIMOTE_BUTTON_RELEASE = base + 2
 WIIMOTE_ACCEL = base + 3
 WIIMOTE_BUTTON_PRESS = base + 1
 WIIMOTE_BUTTON_RELEASE = base + 2
 WIIMOTE_ACCEL = base + 3
@@ -32,6 +33,10 @@ NUNCHUK_ACCEL = base + 7
 NUNCHUK_JOY = base + 8
 WIIMOTE_STATUS = base + 9
 WIIMOTE_DISCONNECT = base + 10
 NUNCHUK_JOY = base + 8
 WIIMOTE_STATUS = base + 9
 WIIMOTE_DISCONNECT = base + 10
+pygame.USEREVENT = WIIMOTE_DISCONNECT
+if pygame.USEREVENT > pygame.NUMEVENTS :
+    pygame.NUMEVENTS = pygame.USEREVENT
+
 
 wiiuse = None # import within the thread, why do I have to do this?
 
 
 wiiuse = None # import within the thread, why do I have to do this?