Ce n'était une bonne idée (collisions de nom).
[minwii.git] / setup_win_exe.py
index de4ccd9..89ca0e9 100755 (executable)
@@ -1,3 +1,4 @@
+# -*- coding: utf-8 -*-
 # This will create a dist directory containing the executable file, all the data
 # directories. All Libraries will be bundled in executable file.
 #
 # This will create a dist directory containing the executable file, all the data
 # directories. All Libraries will be bundled in executable file.
 #
@@ -30,10 +31,10 @@ class pygame2exe(py2exe.build_exe.py2exe): #This hack make sure that pygame defa
 class BuildExe:
     def __init__(self):
         #Name of starting .py
 class BuildExe:
     def __init__(self):
         #Name of starting .py
-        self.script = "MyApps.py"
+        self.script = "src/minwii/app.py"
 
         #Name of program
 
         #Name of program
-        self.project_name = "MyApps"
+        self.project_name = "MINWii"
 
         #Project url
         self.project_url = "about:none"
 
         #Project url
         self.project_url = "about:none"
@@ -146,8 +147,8 @@ class BuildExe:
             dist_dir = self.dist_dir
             )
         
             dist_dir = self.dist_dir
             )
         
-        if os.path.isdir('build'): #Clean up build dir
-            shutil.rmtree('build')
+        #if os.path.isdir('build'): #Clean up build dir
+        #    shutil.rmtree('build')
 
 if __name__ == '__main__':
     if operator.lt(len(sys.argv), 2):
 
 if __name__ == '__main__':
     if operator.lt(len(sys.argv), 2):